Menu
  • Home
  • For Startups
  • For Growth SMEs
  • For Corporations
  • The Team
  • Blog
  • Testimonials
  • Contact
    • How to find us
    • About Us
Your Guide to Stradical Growth

Blog

Kasvuyrittäjyys luovan tuhon ajassa

Posted on

Ilkka Pukkilan terveiset pk-yritysten strategiatyöpajoihin! Startup-yritysten ja suurteollisuuden lisäksi työpaikkojen synnyttämisessä tarvitaan voimakkaasti kasvuhakuisia, ulkomaankauppaan suuntautuneita ja innovatiivisia pk-yrityksiä. Muutaman ison tukijalan sijaan tuhansiin vientitukijalkoihin nojaava kansantalous kestää tuleviakin shokkeja paremmin.

Kuuntele asiakasta tai kuole, rakas kasvuyritys

Posted on

Pienessä yrityksessä asiakkaan kuunteleminen (ja samalla tarjooman kehittäminen) onnistuu helpommin kun yritysjohto on koko ajan asiakkaan iholla kysellen, myyden ja asiakasta palvellen – kun yritys kasvaa johto voi etääntyä asiakkaasta.

Tarvitseeko startup strategian – oikeasti

Posted on

Tarvitseeko startup-yrityskin strategian vai riittääkö, että sillä on toimiva liiketoimintamalli?

Pitchi ei piisaa jos validaatio puuttuu

Posted on

Kaikki lähtee asiakkaista ja heidän tarpeistaan – ilman kunnollista markkinavalidaatiota kaikki muu on turhaa.

Pitching Presentation Politeness Urgently Needed

Posted on

We should be more encouraging and supportive towards entrepreneurs pitching their business ideas. Let us compete in listening and understanding skills.

Järki ja tunteet peliin, startup-yrittäjä

Posted on

Tuote ei menesty siksi, että konepellin alla jotain muita hienompaa. Sillä on merkitystä mitä ihmiset siitä ajattelevat ja tuntevat. Järki ja tunteet.

Maailman yksinkertaisin Start-upin Survival Kit

Posted on

Ohjelmisto- ja palveluliiketoimintaa harjoittavissa yrityksissä tulisi kellot soida, mikäli tiimistä ei alun perinkään löydy henkilöä, jolla olisi polttava halu ja valmiudet toimia asiakasrajapinnassa. Siis reppurina.

  • Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Kuukauden kasvo: Kari Hartikainen

  • Tinderbisnes vai EVVK-bisnes, mitä tyyppiä bisneksesi edustaa?

Blog articles

  • Tinderbisnes vai EVVK-bisnes, mitä tyyppiä bisneksesi edustaa?
  • Osta käsineet siltä joka on ennenkin tehnyt käsineitä
  • Innovaatiosta stradikaalia kasvukykyä Suomeen
  • The anatomy of success
  • Viisi tärkeintä analyysiä kasvun esteiden tunnistamiseksi
  • Markkinointi on helppoa kuin heinänteko – osa 2
  • Miten tapat kilpailijasi kanavamyynnin avulla
  • Kolmella teemalla menestykseen – mikä on sinun yrityksesi tärkein kehityskohde?
  • Onko asiakasinnostus tae tulevasta menestyksestä vai jopa kuoleman suudelma?
  • Softa pyörittää maailmaa
  • Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?
  • Hioit sitten liikeideaasi kopissa – jos validointi unohtuu on moni tekemäsi asia turhaa
  • Epäonnistumisen anatomiaa
  • Aikainen irtautuminen sijoitusstrategiana – yrittäjänkin etu?
  • The Fuzz Around IoT and How to Deal With It 

Categories

©2022 Your Guide to Stradical Growth | WordPress Theme by Superb WordPress Themes