mennessä Magnus Silen | elo 25, 2021 | Uncategorized
Kanavamyynti skaalautuu aivan eri tavalla kuin oma suoramyynti. Kanavalla on kohderyhmäsi asiakkaat jo hallussaan. Kanavakumppaniisi luotetaan jo valmiiksi. Kanavakumppani tekee sinusta vahvemman oloisen ja näköisen kohderyhmäsi silmissä. Kanavamyynnin...
mennessä Magnus Silen | kesä 23, 2021 | Uncategorized
Accelerando on reilun kymmenen vuoden aikana auttanut sadoittain yrityksiä nopeampaan kasvuun. Vaikka jokainen yritystarina on ainutlaatuinen, niin niistä löytyy myös monta yhtäläisyyttä. Intohimoisten yrittäjien lisäksi menestys vaatii kovaa työtä ja keskittymistä...
mennessä Magnus Silen | kesä 1, 2021 | Uncategorized
Onko asiakasinnostus tae tulevasta menestyksestä vai jopa kuoleman suudelma? Kun ollaan luomassa liiketoimintaa kokonaan uudenlaisesta lähestymisestä uuteen tai vanhaan asiakastarpeeseen, ensimmäinen validoitava asia on luonnollisesti potentiaalisen asiakaskunnan...
mennessä Magnus Silen | huhti 30, 2021 | Growth, Startups, Technology
Mietipä päivittäistä elämääsi. Kuinka paljon kaiken sen taustalla mitä teet on tavalla tai toisella jossain pyörivä softa? Yleensä tätä ei tule edes ajatelleeksi, mutta näin se vain on: elämä ilman kännykkää, tietokonetta ja erilaisia nettipalveluita voisi tuntua aika...
mennessä Magnus Silen | maalis 15, 2021 | Culture, Growth, Marketing
Voiko yritys kasvaa markkinoimatta? Aivan varmasti voi, kun on tuote ylivoimaisessa kunnossa ja satumainen onni matkassa. Mutta haluatko laittaa lottokupongin vetämään vai satsaatko mieluummin systemaattiseen asiakashankintaan ja kiinnostuksen herättämiseen riittävän...
mennessä Riitta Raesmaa | syys 24, 2019 | Growth, Marketing, Startups, Strategy
Moni kasvuyritys tuunaa liiketoimintamalliaan Alex Osterwalderin Business Model Canvaksen (BMC) avulla. Ja oiva työkalu se onkin. Usein sen jäljiltä yrityksen erottautuminen kilpailijoista ja ydinviestit jäävät liian yleiselle tasolle. Miksi? No, tarjoomaa on hiottu...
mennessä Riitta Raesmaa | elo 16, 2019 | Growth, Startups, Strategy
Epäonnistua – kääk, ei ikinä. Minäkö? Tämä on vaikea ja herkkä aihe. Ainakin itselleni. Optimistina, positivistina ja eteenpäin suuntautuvana on erityisen tuskallista kohdata, saati käydä läpi, virheitä ja epäonnistumisia. Mutta palkinto analyysistä lienee isompi kuin...
mennessä Accelerando | marras 12, 2018 | Growth, Pitching, Startups, Strategy
Suomessa alkuvaiheen pääomasijoitukset voivat varsin hyvin. Sekä yksityistä että julkista rahoitusta on startuppeihin ja nuoriin kasvuyhtiöihin saatavilla hyvin. Slush-tapahtuma todistaa myös kansainvälisen pääoman kiinnostusta yrityksiimme. Olemme Accelerandossa...