Valitse sivu
Miten tapat kilpailijasi kanavamyynnin avulla

Miten tapat kilpailijasi kanavamyynnin avulla

Kanavamyynti skaalautuu aivan eri tavalla kuin oma suoramyynti. Kanavalla on kohderyhmäsi asiakkaat jo hallussaan. Kanavakumppaniisi luotetaan jo valmiiksi. Kanavakumppani tekee sinusta vahvemman oloisen ja näköisen kohderyhmäsi silmissä. Kanavamyynnin...
Softa pyörittää maailmaa

Softa pyörittää maailmaa

Mietipä päivittäistä elämääsi. Kuinka paljon kaiken sen taustalla mitä teet on tavalla tai toisella jossain pyörivä softa? Yleensä tätä ei tule edes ajatelleeksi, mutta näin se vain on: elämä ilman kännykkää, tietokonetta ja erilaisia nettipalveluita voisi tuntua aika...
Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?

Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?

Voiko yritys kasvaa markkinoimatta? Aivan varmasti voi, kun on tuote ylivoimaisessa kunnossa ja satumainen onni matkassa. Mutta haluatko laittaa lottokupongin vetämään vai satsaatko mieluummin systemaattiseen asiakashankintaan ja kiinnostuksen herättämiseen riittävän...
Epäonnistumisen anatomiaa

Epäonnistumisen anatomiaa

Epäonnistua – kääk, ei ikinä. Minäkö? Tämä on vaikea ja herkkä aihe. Ainakin itselleni. Optimistina, positivistina ja eteenpäin suuntautuvana on erityisen tuskallista kohdata, saati käydä läpi, virheitä ja epäonnistumisia. Mutta palkinto analyysistä lienee isompi kuin...