Valitse sivu

Miten Amazon.comin datasta saatava ymmärrys voi auttaa menestymään USA:n markkinoilla? 

KUTSU webinaariin 12.6.24 klo 8.30-9.30

USA on maailman suurin ja ainoa kasvava markkina tällä hetkellä. Samalla se on kuitenkin maailman kilpailluin markkina, joten kotiläksyt tulee tehdä huolella.

Amazon puolestaan on maailman isoimpia online -kauppapaikkoja, jonka dataa analysoimalla voit muodostaa ainutlaatuista syväymmärrystä kysynnästä ja kilpailijoista USA:n markkinoilla.

Kenelle:
* kaikille USA:n markkinoilla oleville, tai sinne laajentumista suunnitteleville B2B ja B2C yrityksille
* kaikille systemaattisesta ja ketterästä markkinoille menosta, tai Amazonin datasta kiinnostuneille

Mitä opit:
* Systemaattisen, ketterän mallin markkinoille menoon
* Markkina-analyysi Amazonilla: Hyödynnä Amazonin dataa ja työkaluja
* Asiantuntijoiden vinkit: Parhaat käytännöt ja käytännön esimerkit

Ilmoittaudu TÄSTÄ

Tilaisuus on maksuton

Puhujat:

Tomi Rauste

Tomi Rauste

Senior Advisor, Accelerando Oy

Tomilla on pitkä, yli 20 vuoden kokemus suomalaisten, erikokoisten kasvuyritysten kanssa toimimisesta. Tänä aikana hänelle on muodostunut selkeä näkemys tyypillisistä haasteista, joita suomalaiset yritykset kohtaavat kansainvälisessä kasvussaan. Hän on auttanut konsulttina kymmeniä suomalaisia yrityksiä kansainvälistymisessä, tuotteiden ja palveluiden kehityshankkeissa ja erityisesti niiden viemisessä kansainvälisille markkinoille.

Lean -ajattelu ja ketterät menetelmät ovat Tomin tekemisen ytimessä taaten tiukan fokuksen käsillä olevaan mahdollisuuteen, maksimaalisen tekemällä oppimisen sekä läpinäkyvän kulukontrollin.

Markus Varsikko

Markus Varsikko

Toimitusjohtaja, Dash Retail

Markuksella on lähes 30-vuoden kokemus internetin kaupallisesta hyödyntämisestä. Omnicomin ostettua hänen yrityksensä vuonna 2012, Markus vastasi Omnicomin performance-mainonnasta Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueella. Tehtävä tarjosi hänelle poikkeuksellisen näkymän markkinoiden kehitykseen globaalisti ja juuri tässä roolissa hän tunnisti Amazonin aiheuttaman murroksen.

Viimeiset kuusi vuotta Markus on keskittynyt Amazonin kehitykseen, mikä on tehnyt hänestä yhden Pohjoismaiden kysytyimmistä vähittäiskaupan asiantuntijoista. Tällä hetkellä Markus johtaa konsultointiyritystä, on auttanut yli sataa pohjoismaista brändiä onnistumaan Amazonin alustalla.

Markus tuo webinaariin syvän Amazon osaamisen ja ymmärryksen, sekä toimialan parhaan työkalupakin.