Menu
  • Home
  • For Startups
  • For Growth SMEs
  • For Corporations
  • The Team
  • Blog
  • Testimonials
  • Contact
    • How to find us
    • About Us
Your Guide to Stradical Growth

Blog

Make Your Business Flourish with Innovation-Driven Growth

Posted on

Growth is naturally very important to both companies and investors. Some say, either your company grows or it fades away. Whether it is true or not, one thing that most of us can agree upon; it is much more inspiring, energizing and fun to work in company that grows, than in one, that fades slowly…

What is Customer Delight?

Posted on

Customer Delight is not the same as Customer Satisfaction. There is a very important difference between these two, and it comes down to exceeding versus merely meeting expectations.

Pk-yrityksiin lisää virtaa startup-maailmasta

Posted on

Uudella törmäytyskonseptilla pk-yrittäjälle tuodaan kilpailukykyä, kustannustehokkuutta ja erottautuvuutta – ja parhaimmillaan startup puolestaan saa referenssejä, kanavaa ja asiakkaita.

Suomi tarvitsee lisää omistajia  

Posted on

Suomalaisia pitää kannustaa sijoittamiseen eikä päinvastoin rangaista riskinottamisesta.

Startup-yrittäjä, todista ideasi tarve ja sopivuus

Posted on

Olen nähnyt satoja yritysesityksiä ja pitchejä viime vuosina. Joulupyhinä tuli katselmoitua taas jokunen, muutama lupaava joukossa, mutta useimmat puutteellisia. Pitchit ovat kuitenkin kehittyneet Suomessa huimasti sitten vuoden 2006. Palasin silloin Piilaaksosta pidemmältä komennukselta ja alkujärkytyksestä toipuminen vei kyllä tovin. Jos pitch-kulttuuri oli vielä täällä varsin alussa, ei ollut myöskään startup-virta eikä laatu kummoinen silloin. Sijoitajaesityksissä…

Markkinointi on helppoa kuin heinänteko

Posted on

Markkinointisuunnitelman kolme kulmakiveä: strateginen perusta, taktinen suunnitelma sekä systemaattinen ja pitkäjänteinen toimintatapa.

Celebrating 5 years of Accelerating Partnership

Posted on

Today exactly five years ago, Accelerando partners joined forces to support ambitious and innovative new businesses to grow and prosper. Together with our customers, we want to create success for new ideas, products and services targeting international markets. During the years the Accelerando team has been strengthened and currently we are nine and we do…

Kasva, kasva, kasva – mutta miten?

Posted on

Miksi yritysten pitäisi kasvaa isossa kuvassa? Uudet ja nopeasti kasvavat kasvuyritykset ovat koko elinkeinopolitiikkamme ydintä. Niiden kykyyn ja potentiaaliin luoda työpaikkoja perustuu koko hyvinvointiyhteiskuntamme tulevaisuus. TEM yrityskatsauksen (2013) mukaan Suomessa oli 2008–2011 kauden lopussa 322 232 yritystä, joista varsinaisia kasvuyrityksiä 758 kpl, mikä on vain 0,24 % Suomen yrityskannasta. Ainoastaan 17 yritystä kokonaismäärästä oli sellaisia,…

Mitä peliteollisuudelta voisi oppia?

Posted on

Mitä peliteollisuudelta voisi oppia? Intohimon ja ketteryyden lisäksi ainakin taidon osata myös epäonnistua.

Kärsiikö markkinointisi keskivartalolihavuudesta?

Posted on

Kasvussa ja kansainvälistymisessä tarvitaan kokeilukulttuuria.  Liiketoimintaympäristö heittää kärrynpyöriä ja digitalisoituminen söi vanhat evääsi. Organisaatio voi reagoida digimuutokseen himmaten tai vimmalla, ja kaikkea siltä väliltä. Varovaista himmailua löytyy aina sekä suurista yrityksistä että pk-kentältä. Siitä on selkeä suunta asian korjaamiseen: tunnista tilanne, tunnusta tosiasiat ja toimi. Paljon hankalammin oiottava tilanne on vimma, jossa tehdään paljon ja…

  • Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Next

Kuukauden kasvo: Kari Hartikainen

  • Tinderbisnes vai EVVK-bisnes, mitä tyyppiä bisneksesi edustaa?

Blog articles

  • Tinderbisnes vai EVVK-bisnes, mitä tyyppiä bisneksesi edustaa?
  • Osta käsineet siltä joka on ennenkin tehnyt käsineitä
  • Innovaatiosta stradikaalia kasvukykyä Suomeen
  • The anatomy of success
  • Viisi tärkeintä analyysiä kasvun esteiden tunnistamiseksi
  • Markkinointi on helppoa kuin heinänteko – osa 2
  • Miten tapat kilpailijasi kanavamyynnin avulla
  • Kolmella teemalla menestykseen – mikä on sinun yrityksesi tärkein kehityskohde?
  • Onko asiakasinnostus tae tulevasta menestyksestä vai jopa kuoleman suudelma?
  • Softa pyörittää maailmaa
  • Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?
  • Hioit sitten liikeideaasi kopissa – jos validointi unohtuu on moni tekemäsi asia turhaa
  • Epäonnistumisen anatomiaa
  • Aikainen irtautuminen sijoitusstrategiana – yrittäjänkin etu?
  • The Fuzz Around IoT and How to Deal With It 

Categories

©2022 Your Guide to Stradical Growth | WordPress Theme by Superb WordPress Themes