Valitse sivu

Mitkä 8 asiaa yhdistävät triljoonan dollarin markkina-arvon omaavia softafirmoja?

Professori Scott Galloway (markkinoinnin professori, New Yorkin yliopiston Stern School of Business) tutki pari vuotta sitten mikä yhdistää merkittävällä tavalla softalla liiketoimintansa tekeviä...

Harkitsetko busineksen laajentamista ulkomaille? Neljä vinkkiä kuinka vältät tekemästä Fortumit.

Jos mielii kasvattaa businestä järkeviin mittasuhteisiin on syytä lähteä maailmalle. Mutta uusille markkinoille meneminen on aina riskialtista. Joku on aina valmis ottamaan rahat ja katoamaan. Siksi...

Tinderbisnes vai EVVK-bisnes, mitä tyyppiä bisneksesi edustaa?

Välillä käy niin, että ajatukset alkavat kohota hieman normiarkea luovemmalle lentoretitille. Niin myös Accelerandon konsulteilla. Miljoona kertaa nähdyn nelikenttägraafin sijaan syntyi ajatus...

Osta käsineet siltä joka on ennenkin tehnyt käsineitä

Minulla on noin 25 vuoden kokemus yrittäjänä. Edelleen olen mukana parissa yrityksessä osakkaana, mutta viimeisen vuoden ajan suuri osa ajasta on mennyt muiden bisnesten kehittämiseen. Vuosi on...

Innovaatiosta stradikaalia kasvukykyä Suomeen

Teknologiateollisuus r.y:n tuoreen vision mukaan Suomi on vuonna 2030 kilpailukykyinen digivihreä menestyjä. Rakennamme kestävästi hyvinvointi-Suomea, joka on aktiivisena Euroopan Unionin...

The anatomy of success

Four ways to develop the company towards happy exit Startup investors expect an exit at some point. In 2020 I wrote the anatomy of failure. The chances of making a great startup exits is ca. 10% for...

Viisi tärkeintä analyysiä kasvun esteiden tunnistamiseksi

Viisi tärkeintä analyysiä kasvun esteiden tunnistamiseksi Jos yrityksesi kasvaa nopeammin kuin tavoittelet, voit lopettaa tämän jutun lukemisen tähän. Tässä on tuskin mitään merkittävästi uutta...

Markkinointi on helppoa kuin heinänteko – osa 2

Markkinointiviestinnän kanavat ovat muuttuneet radikaalisti parin vuosikymmenen aikana ja uudet mediat ovat ottaneet ison palan kakusta. Mutta olivatpa kanavat mitkä hyvänsä, niin asiakkaan...

Uusimmat Blogit

Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?

Voiko yritys kasvaa markkinoimatta?

Voiko yritys kasvaa markkinoimatta? Aivan varmasti voi, kun on tuote ylivoimaisessa kunnossa ja satumainen onni matkassa. Mutta haluatko laittaa lottokupongin vetämään vai satsaatko mieluummin systemaattiseen asiakashankintaan ja kiinnostuksen herättämiseen riittävän...

lue lisää
Epäonnistumisen anatomiaa

Epäonnistumisen anatomiaa

Epäonnistua – kääk, ei ikinä. Minäkö? Tämä on vaikea ja herkkä aihe. Ainakin itselleni. Optimistina, positivistina ja eteenpäin suuntautuvana on erityisen tuskallista kohdata, saati käydä läpi, virheitä ja epäonnistumisia. Mutta palkinto analyysistä lienee isompi kuin...

lue lisää
The Fuzz Around IoT and How to Deal With It 

The Fuzz Around IoT and How to Deal With It 

The Internet of Things (IoT) is nothing new. Critical and extremely valuable data has been collected from manufacturing processes, utility facilities and e.g. racing cars for decades. These connections have been either wired or wireless. In other words: The most...

lue lisää
How to close more deals?

How to close more deals?

B2B sales is built on trust and relationships. Well, at least if the price tag is anything higher than your typical SaaS service. Successful B2B sales guys are successful because they know the importance of relationships. But establishing relationships is relevant...

lue lisää

Yhteystiedot

Ota yhteyttä

Kysy lisää palveluistamme!

 

Osoite:  Puolikkotie 8 (Regus), 02230 Espoo

Puhelinnumero: +358 50 4872668

Sähköposti:  etunimi.sukunimi@accelerando.fi

Aukioloajat:  Avoinna 24/7

 

Sähköinen laskutus

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Lähetysosoite: 003723059734

Vastaanotto-osoite: 003723059734

OVT-tunnus: 003723059734

Tietosuojaseloste

Lähetä viesti

10 + 7 =

Accelerando Oy | Y-tunnus 2305973-4 ©2023