mennessä Accelerando | maalis 3, 2017 | Marketing, Strategy
When most people hear about Customer Delight, they think it’s the same as Customer Satisfaction; however, there is a very important difference between these two, and it comes down to exceeding versus merely meeting expectations. In a nutshell: Customer Satisfaction:...
mennessä Accelerando | helmi 2, 2017 | Growth, Startups
Suomen vienti ja asiantuntijoiden työllistäminen ovat pitkälti yhä perinteisten pk-yritysten harteilla. 2010-luvulla startup-aktiivisuus on kuitenkin lisääntynyt huimasti: nuoret ovat saaneet yrittäjyys- ja teknologiakipinää valtakunnanlaajuisesti. Siihen ovat...
mennessä Accelerando | elo 29, 2016 | Growth
Tämä seniorikonsulttimme Rami Nousiaisen kirjoitus on julkaistu alunperin Kauppalehdessä 29.8.2016. Verotus kannustavaksi Muutama poliitikko ehdottaa taas pääomaverotuksen nostamista. Suomalaisia pitää kannustaa sijoittamiseen eikä päinvastoin rangaista...
mennessä Accelerando | tammi 12, 2016 | Pitching, Startups, Strategy
Olen nähnyt satoja yritysesityksiä ja pitchejä viime vuosina. Joulupyhinä tuli katselmoitua taas jokunen, muutama lupaava joukossa, mutta useimmat puutteellisia. Pitchit ovat kuitenkin kehittyneet Suomessa huimasti sitten vuoden 2006. Palasin silloin Piilaaksosta...
mennessä Accelerando | loka 30, 2015 | Marketing, Startups, Strategy
Yrityksen menestys on suoraan verrannollinen asiakaskeskeiseen toimintaan. Jos markkinointi on hereillä, on toimintakin asiakaskeskeistä. Asiakkaita on maailma täynnä, mutta jos yrityksen tuotteet eivät kiinnosta, on jotain vikaa tuotteissa, markkinoinnissa tai...
mennessä Accelerando | marras 25, 2014 | Growth, Marketing, Startups, Strategy
Today exactly five years ago, Accelerando partners joined forces to support ambitious and innovative new businesses to grow and prosper. Together with our customers, we want to create success for new ideas, products and services targeting international markets. During...
mennessä Accelerando | syys 23, 2014 | Growth, Startups, Strategy
Miksi yritysten pitäisi kasvaa isossa kuvassa? Uudet ja nopeasti kasvavat kasvuyritykset ovat koko elinkeinopolitiikkamme ydintä. Niiden kykyyn ja potentiaaliin luoda työpaikkoja perustuu koko hyvinvointiyhteiskuntamme tulevaisuus. TEM yrityskatsauksen (2013) mukaan...
mennessä Accelerando | syys 8, 2014 | Growth, Marketing, Pitching, Startups
Gave an intro to Rovio speech to the new Aalto students. #funlearning pic.twitter.com/PRMLg7TF59 — Peter Vesterbacka (@pvesterbacka) September 3, 2014 Artikkeli on julkaistu alunperin Talouselämän Tebatissa numerossa 30/2014. Ylläoleva kuvituskuva Peter...